GALAMĒRĶI KULTŪRAS AFIŠA BAUDĪTĀJA CEĻVEDIS CITĀDI MARŠRUTI INSIDER'S VIEW VEIKALS FOTO GALERIJAS

IZVĒLIES GALAMĒRĶI

Sanktpēterburga

Baudītāja ceļvedisEsenceKultūraKur nakšņotKur paēstKur iepirkties· Grāmatnīcas· Outlet veikaliMaršrutiLietas, kas jāizdaraInsider's view

IZVĒLIES OBJEKTU

Kņižnaja jarmarkaTerminalI Love SaleBoutique.ruOpium Concept StoreGrāmatu kioskiComme des GarçonsDay and NightBulthaup Center by Design GalleryMartin MargielaSokrovišča PeterburgaTatiana ParfionovaBeluga Deluxe« ATPAKAĻ « UZ SADAĻAS SĀKUMU

SAŅEM JAUNUMUS

Ierakstiet savu e-pasta adresi, ja vēlaties saņemt ikmēneša jaunumus.

REKOMENDĒJAM:

Londonas jaunā Thaddaeus Ropac galerija

Eiropas skulptūru parki – laikmetīgās mākslas telpa atelpai

Diānas Venē mākslinieku radīto rotu kolekcija

Galamērķi · Eiropa · krievijas federācija · Sanktpēterburga · Kur iepirkties ·

Comme des Garçons

Autors: Anothertravelguide.com0 ATSAUKSMES

Comme des Garçons

Tikko Sanktpēterburgā atvērtais ir pirmais Comme des Garcons veikals Krievijā. Tā dizainu radījusi pati Reja Kavakubo un tā mazliet futūristiskais, balti konceptuālais interjers ir ideāls fons modes nama kolekcijām. Baltie ovāli, kas stratēģiski izvietoti starp piecām telpas betona sienām, vienlaikus kalpo kā telpu sadalošs elements un kā savdabīgs rāmis, kas rada iespēju uz te eksponētajām lietām paraudzīties no dažādiem skatu punktiem. Gan kā uz valkāšanai paredzētu apģērbu (aksesuāriem), gan - kā uz dizaina objektu. Atkarībā no piedāvājuma klāsta ļaujot mainīties arī pašai telpai. Veikala atklāšanā bija klāt arī pati dizainere un tajā pārstāvētas gan Comme des Garcons sieviešu, gan vīriešu tērpu kolekcijas, aksesuāri un parfīmi.
Pagājušā gadsimta 80. gados, kad japāņu brendi - Comme des Garcons un Johji Yamamoto prezentēja savas pirmās kolekcijas Parīzē, modes metropoli piemeklēja kas līdzīgs kultūršokam. Vecā pasaule bija pieradusi rēķināties ar apģērbu, kas respektē ķermeņa kontūras, savukārt japāņu dizaineri piedāvāja ko pilnīgi jaunu - tērpus, kas veido jaunas formas. Papildinot, līdzdarbojoties ar esošajām. Tie vairāk bija dialogs ar ķermeni un telpu, kas ir starp ķermeni un apģērbu. Turklāt japāņu dizaineri apzināti izvairījās no krāsām, kuras pieņemts uzskatīt par skaistām un optimismu rosinošām - piedāvājot galvenokārt melnu, pelēku un baltu. Un tieši šķietamais krāsas trūkums bija tas, kas izcēla viņu ideju spēcīgumu. Tas it kā izvilka no auduma tā esenci. Viņu stila ietekme bija tik visaptveroša, ka uz visiem laikiem mainīja arī Eiropas modes stilu.
Šobrīd Comme des Garcons jau kļuvis par dzīves stila ikonu - ar savu „partizānu veikalu" konceptu, kas dažādās pasaules pilsētās uz gadu atveras nojaukšanai paredzētās ēkās; ar Londonas kreatīvāko koncepta veikalu - Dover Steet Market; ar parfīmiem, kas imitē 21. gadsimta aromātus un apsēstības - asfaltu, ķīmisko tīrītavu, zeltu... Savukārt tā radītāja - Reja Kavakubo (brends dibināts 1973. gadā), ir viena no ietekmīgākajām mūsdienu modes dizainerēm.

Ņevskij prospekt, 156

DALIES:
Facebook Twitter

 

Jūsu atsauksmes

Diemžēl par šo objektu atsauksmes nav saņemtas

Jūsu vārds:

Laiks, kad apmeklējāt šo objektu:

Jūsu komentārs: