2004. gadā japāņu modes nams Comme des Garcons šokēja modes pasauli ar līdz tam nebijušu konceptu - tā dēvētajiem „partizānu veikaliem"(guerilla stores), kas uz gadu tika atvērti nojaukšanai paredzētās ēkās un citās neordinārās vietās Berlīnē, Barselonā, Varšavā... - kopumā 20 dažādās vietās. Interjerā ieguldot minimālas investīcijas un piedāvājumā prezentējot kolorītu miksli no brenda iepriekšējo gadu kolekcijām - par krietni tīkamāku cenu nekā CDG aktuālās kolekcijas. Vēlāk šo ideju - pop-up veikalu veidolā, pārņēma arī virkne citu luksusa brendu. Pirmais CDG „partizānu veikals" tika atvērts Berlīnē un ir vienīgais šī nu jau pārtrauktā Comme des Garcons projekta plejādē, kas kļuvis patstāvīgs. Tiesa, atrašanās vieta ir mainījusies, veikala nosaukums ir Lil Shop un tas atrodas Mitē, stilīgu veikaliņu un mākslas galeriju piesātinātajā Brunnenstrasse. Veikaliņš ir neliels, taču tā piedāvājums ir īstena medus maize Comme desGarcons un Junya Watanabe stila cienītājiem. Te atradīsiet gan iepriekšējo gadu kolekciju tērpus un aksesuārus, gan vintage pērles - par 50% lētāk nekā savulaik bijusi to sākotnējā cena. Kā arī Comme des Garcons parfīmus. Piedāvājums veidots ar īstenu kolekcionāra garšu, to papildinot arī ar unikālām lietām no citu japāņu brendu kolekcijām. Piemēram, Suzusan šallēm, kuru dizains ir ekskluzīvs 100% roku darbs. Telpa nosacīti sadalīta divās daļās - vienu atvēlot vīriešu, otru sieviešu kolekcijām. Lil Shop vienlaikus darbojas arī kā mākslas galerija, veikala sienas ik pa mirklim atvēlot dažādiem radošiem projektiem.